Suomalaisen mainonnan historia

     

    Nimi

    Sähköposti

    Tehtävä

    Yritys

    Katuosoite

    Postinumero ja -toimipaikka

    Lisätietoja

    Vuonna 2011 julkaistu “Nyt uutta Suomessa! Suomalaisen mainonnan historia” kertoo mainonnan roolista ja merkityksestä Suomen taloudessa ja kulttuurissa. Teoksessa esitellään mainonnan keinoja, sisältöä ja tyylilajeja lukuisin esimerkein. Kirjan runsas kuvitus havainnollistaa painetun mainonnan kehitystä. Kirjan liitteenä on DVD, joka esittelee havainnollisesti ja viihdyttävästi mainoselokuvia ja radiomainontaa yli sadan vuoden ajalta.

    Kirjan ja DVD:n voi tilata kirjakaupasta ale-hintaan 55 euroa. Alv 10 % ja postituskulut 7,70 euroa lisätään hintaan

    Lisätietoja-kenttään laskutusosoite jos eri kuin toimitusosoite.